Grundejerforeningen Plantagen
04 oktober 2010
Nyt tag på arbejdsskuret
Så er arbejdet startet i dag. Tømmeren er kommet godt i gang og bliver færdig i næste uge når de sidste plader kommer.
Læs mere her »
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)