07 marts 2011

Referat bestyrelsemøde 7. marts 2011


Ad 1)
Formand Jette, Næstformand Bjarne, Regnskab Aase, Referent Camilla, bestyrelesmedlemmer Esben og Svend Aage

Ad 2)

Ad 3)
Referat Generalforsamling godkendt

Ad 4)
Ok, udleveret regnskab til protokol

Ad 5)
Vejebelægninger skal vi stadig se på – Esben går gerne med til kommunen

Grøntområde skal ordnes med fliser og legestativer males – Bjarne ansvar for indkøb
Tages op på næste møde

Skt. Hans skal planlægges, der skal findes ansarlige

Ad 6)

Ad 7)
02.05.11 hos Camilla
05.09.11 hos Svend Aage sommerhus
25.11.11 hos Jette - julefrokost

03 marts 2011

Referat fra generalforsamlingen 28. febr. 2011


Ad 1. Valg af dirigent.
Erik Poulsen, Bakkeskråningen, enstemigt  valgt. Konstaterede at generalforsamlingen var lovligt varslet og indkaldt i tide.

Ad 2. Formandens beretning.
Var på forhånd udsendt på skrift med indkaldelsen. Formanden gjorde endvidere opmærksom på, at grundejerforeningen nu har en hjemmeside (http://gfplantagen.blogspot.com/), som alle opfordres til at læse og benytte.
Et enkelt spørgsmål vedr. ny asfaldt på tidl. kommunal opgravning: bestyrelsen arbejder fortsat på at få kommunen til at afslutte asfalteringen.
Beretningen godkendt.

Ad 3. Fremlæggelse af revideret regnskab til godkendelse.
Regnskabet godkendt.

Ad 4. Bestyrelsens budgetforslag + punkt 13 på dagsordenen.
Forslaget godkendt. Samtidig valgte generalforsamlingen forslag B (indkomne forslag punkt 13), hvilket betyder at vi ikke forhøjer kontingentet for at kunne betale lån tilbage til vejfonden.