Vi havde søndag den 7 juni vores årlig arbejdes dag. Desværre ikke ret mange fremmødte. Vi fik sat ny balance gang op, sat nye dæk ned ved vippen og luret lidt ukrudt, derudover blev bænkene lavet.
Det er jo samme dag hver år. Men hvorfor deltager flere ikke. hvad skal vi som grundejerforening gøre for flere vil møde op. Send gerne mail med forslag.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar