10 juni 2015

Skt hans aften 2015

En har meldt sig som bål vagt. Samme mand som de forrige to år. For at Skt. Hans skal blive til noget, i år og de kommende år, kræver det der frivillig der melder sig. Og det behøves jo absolut ikke altid være de samme. Det er sammen vi kan lave en hyggelig aften i år og de mange kommende år. Skt hans på fælles arealet begynder kl 19. Børnene har mulighed for at lave sno brød ( husk pinde). Bålet tændes kl. 19,30 Der kan købes øl/vand til 5 kr pr/stk. Husk derfor små penge. Velmødt

Ingen kommentarer: